loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 155 1392/03/10 نظرات (0)

کریم باقری کم کم وارد دنیای مربیگری می شود. او چند روز پیش در فهرست مورد نظر علی دایی قرار گرفت و حالا چند روزی است که در کنار دوست صمیمی اش است تا به او کمک کند.



باقری در حالی به عنوان دستیار دایی انتخاب شده که هنوز کارت مربیگری ندارد و برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نیاز به این کارت دارد. حالا باید منتظر ماند و دید که باشگاه پرسپولیس و همچنین باقری برای دریافت کارت مربیگری چه اقداماتی انجام خواهند داد. با کریم در مورد شرایط فعلی پرسپولیس، بازیکنانی که به این تیم اضافه شده اند، منتفی شدن بازگشت علی کریمی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سوالات خبرآنلاین پاسخ داد.

آقای باقری، چه خبر؟

این روزها خبرنگاران سوال پرسیدن را زود شروع کرده اند. پرسپولیس تازه کارش را شروع کرده و خبر خاصی نیست. اجازه بدهید تیم شکل بگیرد تا ببینیم چه شرایطی به وجود خواهد آمد.

اطلاع دارید که چه بازیکنانی در فهرست علی دایی هستند؟

راستش را بخواهید تا الان که با شما صحبت می کنم در این مورد چیزی از او نپرسیدم ولی به هر حال چند بازیکن مدنظر او قرار دارند که باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهد داد. هدف دایی و باشگاه این است که یک تیم خوب برای فصل بعد بسته شود و نقاط ضعف هم از بین برود.

پرسپولیس چند بازیکن جوان را به لیست خود اضافه کرده و این در حالی است که برخی معتقدند اضافه کردن  جوان ها به تنهایی نمی تواند بازده مثبتی داشته باشد. نظر شما در این خصوص چیست؟

اکثر این بازیکنانی که جذب شده اند به اندازه کافی در لیگ برتر و لیگ دسته اول سابقه بازی دارند. در ضمن به بازیکنان ۲۳ ساله دیگر جوان نمی گویند چون به اندازه کافی تجربه دارند. بازیکنان جوان بازیکنان ۱۸ ساله هستند که شاید تجربه لازم را نداشته باشند ولی بازیکنان پرسپولیس که به تازگی به این تیم آمده اند در سایپا، راه آهن و تیم های دسته اول سابقه بازی دارند.

فکر می کنید آینده خوبی در انتظار پرسپولیس باشد؟

باید منتظر گذر زمان باشیم تا این که تیم تکمیل شود و بازی ها را شروع کنیم. به نظر من قضاوت در مورد پرسپولیس از حالا زود است.

مثل این که قرار است به عنوان مربی در پرسپولیس کار کنید، درست است؟

بله همین طور است. من با دایی صحبت کردم و او گفت که باید جزو مربیان تیم باشم. البته من هنوز کارت مربیگری ندارم و باید هر طور شده این کارت را جور کنم. ظاهرا برای مربیان داشتن مدرک مربیگری A آسیا الزامی نیست و با مدرک B یا C هم می توان روی نیمکت نشست.

فکر نمی کنید فدارسیون با توجه به سابقه درخشانی که در تیم ملی دارید این مدرک را به شما بدهد؟

نمی دانم چه خواهد شد ولی اجازه بدهید تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. من الان دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و دوست ندارم بگویند باقری مدرک مربیگری جعلی گرفته است یا این که در این زمینه حرف و حدیث درست شود.

آقای باقری شما گفته بودید که در مورد بازگشت علی کریمی با دایی صحبت خواهید کرد اما ظاهرا دایی مخالف حضور کریمی در پرسپولیس است. در این مورد صحبت می کنید؟

من دنبال یک فرصت مناسب هستم تا در مورد کریمی با دایی صحبت کنم و اجازه بدهید که در زمان مناسب این اتفاق رخ دهد.

فکر می کنید پرسپولیس امسال با علی دایی قهرمان لیگ برتر شود؟

پیش بینی خیلی سخت است ولی امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته تیم های دیگر بیکار نیستند و مطمئنا کار پرسپولیس سخت است ولی علی دایی و بازیکنان تیم ما انگیزه زیادی دارند تا بتوانند بعد از چند سال پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 759
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,555
  • بازدید ماه : 5,555
  • بازدید سال : 248,722
  • بازدید کلی : 1,298,816
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا