loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 211 1392/02/18 نظرات (0)

ريشه‌يابي اختلاف جادوگر و مسئولان باشگاه پرسپوليس نشان می دهد که علي كريمي چند ماهه با سردار قهر است.

در حالي كه پس از پايان بازي فينال جام‌حذفي همه نگاه‌ها به قهرماني سپاهان و خداحافظي مهدوي‌كيا بود، ماجراي درگيري و اتفاق‌هاي رختكن پرسپوليس به چند بخش تبديل و هر بار قسمتي از آنها به بيرون منتقل شد.

درگيري سرپرست موقت پرسپوليس با علي كريمي در رختكن پرسپوليس سوژه‌اي بود كه اكثر بازيكنان اين تيم در مورد آن صحبت مي‌كنند. سرپرست موقت كه پس از پايان بازي وارد رختكن شد و مقابل بازيكنان پرسپوليس به سخنراني پرداخت: «يه جام ديگه رو هم از دست داديم! اين بازي رو هم باختيم! خيلي بد شد... حالا كي جواب سكوها رو مي‌ده؟ اين جام هم از دست رفت!»

بازيكنان پرسپوليس با تعجب به صحبت‌هاي سرپرست موقت گوش مي‌كردند و مثل هميشه با نگاهي معنادار از جادوگر مي‌خواستند تا از خجالت او درآيد. كريمي كه گويا منتظر بهانه‌اي بود تا دق و دلي‌هايش را خالي كند خيلي زود جواب سرپرست موقت را داد: «تو... نزن! تو چي كاره هستي كه اين حرف‌ها رو مي‌زني و مي‌خواي جواب سكوها رو بدي؟ تو از فوتبال چي مي‌فهمي و چي سرت مي‌شه؟»

هرچند بعضي از بازيكنان پرسپوليس از جواب‌هاي تند و صريح جادوگر راضي به نظر مي‌رسيدند اما هرگز تصور نمي‌كردند كه او به‌رغم كيسه يخي كه روي پايش گذاشته به سمت سرپرست موقت برود. شايد اگر كريمي در آن لحظه كمي خودش را كنترل نمي‌كرد، مقابل اظهارات عجيب سرپرست موقت ري‌اكشن ديگري داشت و كار به جاهاي باريك مي‌كشيد.

درست در زماني كه كريمي رفت تا دوش بگيرد، سرپرست موقت آمار كريمي را گرفت و وقتي مطمئن شد جادوگر صدايش را نمي‌شنود، دوباره به سخنراني پرداخت: «مگه چي گفتم كه اين به من گير مي‌ده؟ اگه قرار باشه حرف بزنم، با سند و مدرك ثابت مي‌كنم كه اين آقا تيم رو به هم مي‌ريخته!»

هنوز جمله سرپرست موقت به پايان نرسيده بود كه كريم باقري از او خواست ساكت شود و صحبتي نكند. اما نكته جالب اينكه كريمي به محض خارج شدن از زير دوش متوجه ادعاي سرپرست موقت شده بود و بعضي از بازيكنان پرسپوليس خيلي زود او را در جريان اين قضيه گذاشته بودند. بازيكنان پرسپوليس معتقدند دليل خداحافظي كريمي از فوتبال و تصميم عجولانه او براي اين كار، رفتار و عملكرد مسوولان باشگاه بوده است.


* قهر چندماهه سردار و جادوگر
حتما براي‌تان جالب است كه بدانيد مديرعامل باشگاه پرسپوليس حدودا از سه ماه پيش با كريمي قهر و روابط آنها به شدت تيره بوده است. با توجه به اينكه روابط سرپرست موقت پرسپوليس با كريمي هم سرد بوده، مشخص نيست كه در طول اين مدت كريمي چه ارتباط و تعاملي با باشگاه پرسپوليس داشته است.


* تكذيب ماجراي 40سالگي
محمد رويانيان در گفت‌وگويي كه با يك برنامه تلويزيوني داشت، اعلام كرد علي كريمي به او گفته قصد دارد تا 40سالگي توپ بزند و فوتبال بازي كند. از آنجايي كه كريمي تاكنون چنين حرفي به سردار نزده و حتي قصد داشته تا در سن 33 سالگي از فوتبال خداحافظي كند، شنيدن اين صحبت‌ها براي جادوگر سنگين و باورنكردني بود. نزديكان كريمي از اينكه سردار او را بهانه و سوژه مصاحبه‌اش كرده بود، ناراحت بودند.


* آيا در قرارداد كريمي دست برده‌اند؟
شايعه بزرگي كه در مورد قرارداد علي كريمي به گوش رسيد، باورنكردني بود. چندي پيش از سوي منابع موثق اعلام شد قرارداد كريمي دچار تغييراتي شده است! قضيه از اين قرار بود كه اين منابع موثق ادعا مي‌كردند قراردادي كه مدنظر كريمي است با آن چيزي كه به هيات فوتبال رسيده، تفاوت‌هايي دارد و البته اگر جادوگر متوجه اين قضيه شود...


* جادوگر كمترين دريافتي را داشته!
شايد براي‌تان جالب باشد كه بدانيد علي كريمي در بين بازيكنان پرسپوليس، كمترين مبلغ دريافتي را داشته و جزو كساني محسوب مي‌شود كه باشگاه پول كمتري براي پيش‌قرارداد آنها پرداخت كرده است.

در حالي كه شنيده مي‌شد از مدت‌ها پيش با بعضي از بازيكنان (خريدهاي جديد باشگاه) تسويه‌حساب شده، كريمي به عنوان ستاره پرسپوليس بزرگ‌ترين طلبكار باشگاه است و حتي در چند نوبت چك‌هاي دريافتي از آقايان را برگشت زده است. نكته قابل توجه اين است كه مي‌شنويم كريمي براي پاس شدن چك‌هاي شخصي‌اش مجبور شده تا پول با نرخ بازاري تهيه كند!


* ماجراي مصدوميت‌ها!
ماجراي مصدوميت‌هاي علي كريمي هم در نوع خودش جالب توجه بود. هر بار كه كريمي به شرايط ايده‌آل نزديك مي‌شد، مربيان پرسپوليس و پزشكان اين تيم با تشخيص اشتباه، او را به ميدان فرستادند و مصدوميت جادوگر تشديد شد. در آخرين مرحله و در حالي كه همه مخالف بازي كردن كريمي در زمين چمن مصنوعي بودند، مجتبي حسيني او را به رغم ميل باطني‌اش در بازي دوستانه و در يك بازي تداركاتي به ميدان فرستاد.


* بيانيه سردار عليه كريمي
رويانيان چندين‌بار عليه كريمي بيانيه صادر كرد. او مقابل درفشي‌فر براي هواداران كريمي به سخنراني پرداخت و گفت كه سه‌برابر زمان كاشاني به كريمي پول داده است. در حالي كه كريمي در آن زمان با پرسپوليس سفيد امضا كرده بود و تنها شرطش پيراهن هشت بود، ادعاي سردار براي سه‌برابر شدن مبلغ قرارداد كريمي قابل توجه بود. هرچند كريمي قصد داشت كه پاسخ دندان‌شكني به سردار بدهد، ولي رعايت وضعيت پرسپوليس باعث شد تا جادوگر سكوت كند.


* كريمي سم پرسپوليس!
«علي كريمي سم پرسپوليس است!» اين جمله‌اي بود كه بعضي از آقايان به وسيله آن روي اعصاب خوزه رفتند و سرمربي پرتغالي را حسابي از جادوگر ترساندند. خوزه كه از پرسپوليس، كريمي و وضعيت سرخ‌ها اطلاعاتي نداشت، جدا از كريمي حتي روانشناس و دوست او را نيز از پرسپوليس اخراج كرد. در حالي كه آقايان در آن زمان كريمي را سم پرسپوليس معرفي مي‌كردند، حالا در نامه‌اي كه در مورد پرونده خوزه نوشته‌اند، اعلام كرده‌اند چون خوزه جادوگر را دو ماه اخراج كرده، به پرسپوليس ضربه زده است!
روزنامه گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 7,205
  • بازدید سال : 250,372
  • بازدید کلی : 1,300,466
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا