loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 140 1391/07/04 نظرات (0)

برنامه شب گذشته نود به بررسی اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس پرداخت.

سؤال برنامه شب گذشته نود درباره جایگاه پرسپولیس در پایان فصل بود که بیشتر ببیندگان گزینه «هفتم تا سیزدهم» را انتخاب کردند، گزینه «چهاردهم تا هجدهم» در رده دوم قرار گرفت و در نهایت کمترین عده معتقد بودند پرسپولیس در پایان فصل «اول تا ششم» می‌شود.



این برنامه به حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس پرداخت و بخش‌هایی از برنامه‌ 9 سال پیش نود بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را به تصویر کشید. در آن بازی سپاهان در خانه خود با یک گل از پرسپولیس پیش افتاد که افشین پیروانی با دست بازی را به تساوی کشاند. همین موضوع باعث اعتراض شدید سپاهانی‌ها شد.

این برنامه تصاویری از بی حالی و سرگیجه بازیکنان پرسپولیس در رختکن را نشان داد. عکس‌هایی از شیرینی سرپرست پرسپولیس و برخی از بازیکنان این تیم پخش شد که مجری برنامه اعلام کرد در این خصوص باید از کارآگاهانی مثل «پوآرو» یا «شرلوک هولمز» استفاده کرد.

مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان قرمزپوشان پشت خط آمد و گفت: در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم همه چیز غیرعادی شد. 3 بازیکن بودیم که دور خودمان می‌چرخیدیم. تعادل نداشتم و شانس آوردم زود تعویض شدم. 15 دقیقه بعد از بازی به من گفتند که خواب بودم اما هیچ چیز یادم نمی‌آید.

وی ادامه داد: فشار بچه‌ها پس از این بازی 12 بود و حالت تهوع هم نداشتیم. ژوزه با من حدود 10 دقیقه حرف می‌زد و به من می‌گفت چرا به حرف‌هایم توجه نمی‌کنی. وقتی گل خوردیم فقط متوجه شدم که علی‌عسگر گفت آقامهدی چرا توپ را آن طرف زدی. من فقط در داخل رختکن آب خوردم.

مهدوی‌کیا گفت: محمد نوری در نیمه دوم از امید ابراهیمی می‌پرسید بازی چند چند است و الان چه کسانی در زمین هستند.

سپس امید ابراهیمی بازیکن سپاهان پشت خط آمد و با تایید صحبت‌های مهدوی‌کیا گفت:‌ در نیمه دوم محمد نوری به من گفت بازی چند چند است و چه کسانی در زمین هستند که من به او گفتم بازی دو بر صفر به نفع سپاهان است. سپس به کاظمیان گفتم حال نوری خیلی بد است.

یکی از نمایندگان اورژانس اصفهان اعلام کرد به احتمال خیلی فراوان این علائم به خاطر آلودگی هواست.

فردوسی‌پور مجری برنامه شیشه‌هایی که از داخل رختکن پرسپولیسی‌ها توسط گزارشگرهایش تهیه شده بود نشان داد. در یک شیشه آب معدنی و در شیشه دیگر پودر بود که وی اعلام کرد این دو شیشه را به آزمایشگاه داده‌اند و قرار است به زودی جواب نهایی را پس از آزمایش‌های مختلف بگیرند. وی قصد امتحان این آبها را داشت که گفت، اگر اینها را بخورم مجبور می‌شوم همه چیز را پنج‌تایی نگاه کنم.

رحیمی مدیرعامل سپاهان گفت: وقتی مصاحبه‌های مهدوی‌کیا را پس از این بازی در رختکن نشان دادید به خنده‌های او نیز توجه کنید.

در بین صحبت‌های رحیمی مدیرعامل سپاهان، فردوسی‌پور ورود کرد و گفت: واقعا اگر نوری، نقی‌زاده و سایر بازیکنان پرسپولیس فیلم بازی کرده باشند باید به آنها سیمرغ بلورین و اسکار داد.



در نهایت اعلام شد که همه چیز غیرطبعی و مشکوک بوده و باید منتظر جواب بررسی‌ها و آزمایش‌ها بود.



در بخش دیگری از برنامه با نشان دادن پرتاب نارنجک در اصفهان و اینکه این کار در بندرعباس هم صورت گرفته اعلام شد که نارنجک‌ها پس از سال‌ها به فوتبال ایران بازگشته‌اند.

در قسمت پایانی برنامه یحیی گل‌محمدی گفت: گفته شده من مشکلی قلبی دارم و این برای من و خانواده‌ام مشکل‌ساز شده است اما قلب من از شما (فردوسی پور) و همه بازیکنان سالم‌تر است اما در مقطعی فشار عصبی وارد شده بود.

وی گفت که اگر می‌خواست در مسابقه پیامک برنامه شرکت کند گزینه یک (اول تا ششم) را انتخاب می‌کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 2,047
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,047
  • بازدید ماه : 9,166
  • بازدید سال : 252,333
  • بازدید کلی : 1,302,427
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا