loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 228 1392/02/11 نظرات (0)
 پرسپولیسی ها پس از پیروزی مقابل ملوان انزلی حالا بی صبرانه منتظر دیدار فینال جام حذفی مقابل سپاهان هستند. آنها برای رسیدن به فینال چند بازی سخت را در بیرون از خانه پشت سر گذاشتند ولی حالا پرسپولیس در فینال جام حذفی میزبان سپاهان است.


 

در این میان کریم انصاری فرد مهاجم پرسپولیس هم امیدوار است که تیمش ناکامی در لیگ برتر را جبران کرد تا قرمزها در جام حذفی قهرمان شوند.

انصاری فرد در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه فنال حذفی به سایت فوتبال ایران می گوید:«خدا را شکر از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار گرفتیم.در بازی فینال هم میزبان هستیم و هوادارانی داریم که قطعا از پرسپولیس حمایت خواهند کرد. این می تواند برگ برنده ما باشد چون آنها واقعا باعث دلگرمی ما می شوند و امیدوارم در آن بازی ورزشگاه را پر کنند تا ما هم بتوانیم قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا شانس هر دو تیم را برای قهرمانی یکسان می دانی تاکید می کند:«بله، یکسان است. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. هر دو تیم مستحق رسیدن به فینال بودند و امیدوارم در بازی پایانی، شاهد یک بازی جذاب و زیبا باشیم.» انصاری فرد در مورد خداحافظی مهدوی کیا هم حرف می زند:«آقا مهدی یکی از اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران است و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم قهرمان شویم و مهدوی کیا جام را بالای سر ببرد.»

انصاری فرد در پاسخ یه این سوال که گل زدن در فینال جام حذفی چقدر برایت مهم است، می گوید:«اگر بگویم دوست ندارم گل بزنم دروغ گفتم چون گل زدن برای پرسپولیس آن هم در فینال جام حذفی لذتبخش است. با این حال ما برای موفقیت تیم تلاش می کنیم و در بازی فینال هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم. من دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود و از هواداران هم می خواهم دعا کنند تا گل بزنم.»

انصاری فرد در مورد سپاهان هم اینگونه حرف می زند:«آنها از لحاظ مدیریت، کادرفنی و بازیکنان یک باشگاه سازمان یافته هستند و هر فردی به سپاهان برود خیلی راحت در قالب این تیم جای می گیرد. سپاهان حریف خطرناکی است ولی ما تلاش می کنیم تا آنها را شکست دهیم.هواداران این همه صبر کرده اند تا یک جام بگیریم و باید این جام را به دست آوردیم.»

او در مورد اینکه آیا فصل آینده در پرسپولیس می ماند خاطرنشان می کند: «هنوز هیچ تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم در ضمن اگر از  این به بعد سوالی در این مورد از من پرسیده شود هیچ جوابی نخواهم داد جز این که بگویم از مدیر برنامه هایم سوال کنید.» باز هم بحث لژیونر شدن انصاری فرد مطرح شد که خودش در این خصوص می گوید:«من چیزی از آینده نمی دانم و یک کلمه هم در مورد قصل بعد حرف نمی زنم.اگر سوالی دارید که مربوط به فصل آینده یا رفتن به اروپا هست بهتر است که از آقای فاضلی سوال کنید.»

خردادماه نزدیک است و در جامعه امیدواری چندانی به صعود تیم ملی به جام جهانی وجود ندارد.انصاری فرد در این خصوص هم حرف می زند:«نباید جو ناامیدکننده ای در مورد تیم ملی وجود داشته باشد. ۹ امتیاز باقی مانده و این اصلا کم نیست. شما دیدید که یک بار رئیس جمهور، رئیس مجلس، رسانه ها، خبرنگاران، مسوولان فوتبال، مردم و خیلی های دیگر دست به دست هم دادند و ما کره را شکست دادیم. اگر همدلی باشد می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و امیدوارم همه حمایت کنند، در ضمن اگر هم به جام جهانی نرویم همه ضرر می کنند.»

او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی ما بتوانیم بیشترین امتیاز را بگیریم می گوید:«چرا نمی توانیم امتیاز بگیریم. مگر ما قبلا قطر را در زمین خودش شکست ندادیم، مگر زمان مربیگری افشین قطبی کره جنوبی را با تمام ستاره هایش در زمین خودش شکست ندادیم؟ ما می توانیم بیشترین امتیاز را بگیریم.من خیلی امیدوارم و با انرژی مثبت حرف می زنم. من به خودم انرژی منفی نمی دهم و محکم می گویم که به جام جهانی می رویم.»



 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 927
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 8,046
  • بازدید سال : 251,213
  • بازدید کلی : 1,301,307
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا