loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 74 1392/01/22 نظرات (0)

هفته سی‌ودوم لیگ برتر با انجام ۶ دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود و همچنین استقلال در دیداری معوقه از هفته سی‌ویکم باید به مصاف گهر دورود برود.

هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر در شرایطی از روز جمعه با 6 دیدار آغاز می‌شود که بیشتر تیم‌ها در تلاشند در هفته جاری شرایطی را فراهم کنند تا در ادامه لیگ به کسب سهمیه و یا سقوط نکردن امیدوار باشند.

فجر سپاسی - مس کرمان، ساعت 17
فجری‌ها هفته گذشته مقابل سایپای البرز تن به شکست 3 بر صفر دادند و حالا در هفته سی‌ودوم باید به مصاف مس کرمان بروند. شاگردان جوان سرهنگ شرایط نسبتا مناسبی در جدول رده‌بندی دارند و بعید به نظر می‌رسد که در پایان لیگ جزو تیم‌های سقوط کننده باشد اما می‌توانند در هفته‌های باقی‌مانده رتبه مناسبی در نیمه بالایی جدول داشته باشند. آنها در حال حاضر با 37 امتیاز در رده یازدهم جدول هستند و در صورت پیروزی در بازی خانگی برابر مس کرمان این امکان را دارند تا یک پله صعود کنند و جایگزین قوهای سپید انزلی شوند.

مس کرمان هم با حضور لوکا بوناچیچ روزهای نسبتا خوبی را سپری می‌کند. این تیم هفته گذشته مقابل نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر رسید و سقوط زردپوشان را قطعی کرد. مس که در حال حاضر با 47 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد باید در شیراز مقابل شاگردان محمود یاوری صف‌آرایی کند و در صورت پیروزی می‌تواند یک یا دو پله دیگر در جدول بالا بیاید.

ذوب ‌آهن اصفهان - پرسپولیس، ساعت 17
ذوب آهنی‌ها هفته گذشته در خانه راه‌آهن به یک امتیاز بسنده کردند و این هفته باید به مصاف پرسپولیس بروند. آنها که در انتهای جدول اوضاع تقریبا بهتری نسبت به سایر تیم‌های کاندیدای سقوط دارند این هفته باید به مصاف پرسپولیس بروند، پرسپولیسی که در جام حذفی توانست در ضربات پنالتی داماش را کنار بگذارد و به فینال برسد و از همین رو روحیه خوبی برای این بازی دارد.

لیگ برتر برای سرخپوشان دیگر اهمیت چندانی ندارد، زیرا آنها نه خطر سقوط را بیخ گوش خود می‌بینند و نه می‌توان گفت که دست‌شان به سهمیه آسیا از طریق لیگ می‌رسد، بنابراین بدون استرس بازی‌های‌شان را پیگیری می‌کنند و دیدارهای باقی مانده در لیگ را به عنوان بازی‌های تدارکاتی برای آمادگی حضور در فینال جام حذفی تلقی می‌کنند، فینالی که فعلا معلوم چه زمانی، کجا و چگونه برگزار می‌شود.

در حال حاضر پرسپولیس با 46 امتیاز ششم است و این شانس را دارد تا در صورت پیروزی مقابل حریف اصفهانی و شکست نفت تهرانی که یک رده بالاتر از پرسپولیس قرار دارد یک پله دیگر صعود کند. در طرف دیگر ذوب‌آهن اصفهان با اندوخته 31 امتیازی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به حریف هم امتیازش، آلومینیوم هرمزگان در رده چهاردهم جدول حضور دارد و در این بازی باید 3 امتیاز را بگیرد تا جایگاه خود را در همین رده تثبیت کند.

* نفت تهران - داماش گیلان، ساعت 17:30
شاگردان ابراهیم‌زاده با 48 امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارند. آنها هنوز نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیایی دارند و از همین رو رویارویی با داماش برای‌شان کم اهمیت نخواهد بود، چرا که در صورت کسب پیروزی هم از دست‌یازی پرسپولیس به رتبه‌شان جلوگیری می‌کنند و هم می‌توانند امیدوار باشند تا در صورت لغزش فولاد 54 امتیازی در طول چند هفته باقی‌مانده جایگزین این تیم شوند. هر چند که با وجود حضور استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در رده‌های اول تا سوم کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای نفت و فولاد دور از دسترس است اما می‌توانند آرزو کنند که سپاهان قهرمان جام حذفی شوند تا تیم چهارم لیگ هم به آسیا برود.

داماش گیلان که همچنان مالک و مدیرعاملش اهمیتی برای مردم قائل نیستند و با دعواهای شخصی تیم را تحت تاثیر قرار داده‌اند، در شرایطی باید در تهران مقابل نفت صف‌آرایی کنند که در یک قدمی جام حذفی پا پس کشیدند و پرسپولیس به فینال رفت. آنها در لیگ برتر با 37 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند و کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد که فصل بعد در لیگ یک بازی کند.

صبای قم – سایپای البرز، ساعت 17:30
صبایی‌ها هفته گذشته نگذاشتند که فولادخوزستان بیشتر از یک امتیاز در خانه خود به دست بیاورد و تساوی 2 بر 2 به عنوان نتیجه نهایی بازی رقم خورد. سایپا نیز پیروزی پر گل 3 بر صفر را مقابل فجرسپاسی تجربه کرد و حال در ایستگاه سی‌ودوم این دو تیم باید در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم مقابل هم قرار بگیرند تا برای یکی دو پله بالاتر رفتن در جدول تلاش کنند. صبای قم با 41 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و سایپا تنها با یک امتیاز بیشتر، بالاتر از نماینده قم قرار گرفته است. صبا این امکان را دارد تا با پیروزی جای خود را با سایپا عوض کند و همچنین جای راه آهن را هم در رده هشتم تسخیر کند. سایپا نیز با پیروزی می‌تواند جایگزین راه آهن شود.

ملوان بندرانزلی - پیکان تهران، ساعت 17:30
ملوانی‌ها که آخرین پیروزی‌شان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل داماش رقم خورده به دنبال این هستند تا پس از 8 هفته مقابل پیکانی که زنگ تفریح لیگ برتر شده طعم خوش پیروزی را استشمام کنند. این تیم که روزهایی در همین فصل صدرنشین بود و از امیدهای کسب سهمیه به شمار می‌رفت حالا با 39 امتیاز یازدهم است و در صورت پیروزی مقابل پیکان این امید را دارد تا در صورت پیروزی یکی از تیم‌های صبا و سایپا یکی دو پله صعود کند. پیکانی‌ها نیز با قدرت به عنوان سومین تیم سقوط کننده به لیگ یک برای باخت در همه بازی‌ها پا به میدان می‌گذارند و باید دید که این تیم 24 امتیازی طعم برد را مقابل ملوان تجربه می‌کند یا خیر.

نفت آبادان - راه‌آهن، ساعت 17:30
آبادانی‌ها هم که با 19 امتیاز و چسبیده شدن به انتهای جدول از همه زودتر سقوط‌شان قطعی شده و 18 تیمی ماندن لیگ برتر هم دردی از آنها دوا نمی‌کند پذیرای شاگردان علی دایی هستند. هر چند راه‌آهن با 44 امتیاز و حضور در رده هشتم حساسیتی را در کار خود نمی‌بیند اما به گفته مربی این تیم تلاش‌شان این است که هر 9 امتیاز باقی‌مانده را کسب کنند.

استقلال - گهر، جا مانده از هفته گذشته، ساعت 19:00
در دیگر دیدار روز جمعه استقلال و گهر به مصاف هم می‌روند. این دیدار در میان دیدارهای هفته سی‌ودوم برگزار می‌شود اما یک بازی در چارچوب هفته سی‌ویکم لیگ است. دیدار دو تیم به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و از همین رو جمعه برگزار می‌شود. آبی‌پوشان در شرایطی به مصاف گهر می‌روند که شکست تلخی را مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان تجربه کرده‌اند.

از نکات دیگر این بازی مربوط به بدون تماشاگر برگزار شدن آن است. استقلالی‌ها به دلیل تخلفاتی که تماشاگران‌شان در دیدار مقابل تراکتورسازی مرتکب شده بودند و از جمله آنها می‌توان به فحاشی علیه کاظمیان اشاره کرد از یک بازی خانگی محروم شدند و دیدار با گهر نخستین بازی خانگی استقلال محسوب می‌شود. هر چند که مسئولان گهر خواستار لغو این حکم و حضور تماشاگران شده‌اند.

استقلال با 60 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارد و گهر دورود نیز با 19 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نفت ابدان در رده هفدهم جا دارند و در صورتی که رای سازمان لیگ به 18 تیمی ماندن لیگ تغییر نکند این تیم هم از حالا به لیگ یک سقوط کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,254
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,254
  • بازدید ماه : 8,373
  • بازدید سال : 251,540
  • بازدید کلی : 1,301,634
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا