loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 131 1392/01/17 نظرات (0)

 مهمترین بازی این فصل دو باشگاه داماش و پرسپولیس ، همین مسابقه است . رقابتی که تک ستاره ها یخ آن را می کنند . یک تا شش . بشمارید!

علی کریمی

علی کریمی در هر تیمی یک وزنه حساب می شود حتی اگر آن علی کریمی یک بازیکن مصدوم باشد. علی کریمی که اصلیت گیلانی دارد همیشه در رشت محبوب بوده و حتی در بازی دور رفت نیز یکی از سوژه های اصلی تشویق تماشاگران در آن بازی بود. شاید این روزهایی که همه حرف از خداحافظی از فوتبال را به میان می آورند کریمی بدش نیاید که یک هدیه مناسب به مهدوی کیا بدهد و یکی از کسانی باشد که در فینال جام حذفی مهدوی کیا را قلم دوش کند. علی کریمی در سال 78 یکبار طعم قهرمانی با پرسپولیس را در جام حذفی چشیده است و حالا سودای رسیدن به فینال بعد از 13 سال را دارد. بازگشت علی کریمی و بازی در مقابل پیکان بسیاری از پرسپولیسی ها امیدوار کرد که او در بازی با داماش بتواند مثمر ثمر باشد. علی کریمی سابقه گلزنی به داماش در بازی فصل گذشته در آزادی که نیمه تمام ماند را دارد.

محمدرضا مهدوی

او در سال های نه چندان دور در استیل آذین با کریمی همبازی بود و هافبک های پرسپولیس بدون شک روز سختی را در برابر مهدوی خواهند داشت. یکی از وظایف اصلی مهدوی تغذیه مهاجمین این تیم و بازیگردانی در میانه میدان است. در روزهای خوش مهدوی به طور حتم داماش هم رویای بازی خواهد کرد. مهدوی در بازی با تراکتور در جام حذفی توانست یک تنه داماش را با تمام تلاشش به این مرحله برساند شاید زیباترین خاطراتی که داماشی ها با مهدوی در برابر پرسپولیس دارند متعلق به بازی فصل گذشته در آزادی باشد که مهدوی گل پیروزی بخش داماش در برابر پرسپولیس را زد.

محمد نوری

در نتایج مطلوب پرسپولیس در این فصل همیشه ردپایی از محمد نوری می توان مشاهده کرد حال که این خاطرات مربوط به جام حذفی باشد. نوری در بازی با نفت یکی از 4 گل پرسپولیس را زد و در بازی با ذوب آهن هم حتما کسی بالا رفتن او از روی فنس را در آن بازی 120 دقیقه ای فراموش نمی کند. بازی که پرسپولیس با تک گل محمد نوری با پیروزی به پایان رساند. شاید گزاف نباشد که بگوییم روزی که نوری شارژ باشد آن روز را باید به نام پرسپولیس رقم زد. اگرچه نوری برای پرسپولیس در لیگ آن هافبک همیشه آماده نبوده اما در جام حذفی برای سرخ های پایتخت همیشه یک مهره قابل اتکا است. نوری به فکر هت تریک خود در بازی با داماش و زدن سومین گل خود در بازی سوم پرسپولیس در جام حذفی است. محمد نوری در بازی فصل گذشته در رشت در دقیقه 88 گل پیروزی را برای پرسپولیس زد تا در آخرین دقایق پرسپولیس بازی را برنده از زمین خارج شود.

علیرضا جهانبخش

آنقدر جهانبخش دارای ارزش فنی است که پرسپولیس و سپاهان بخواهند بر سر به دست آوردن او با هم جدال کنند. شاید ارزش فنی او زمانی مشخص شود که بازی های داماش را بدون وجود آن ببینید. او بهترین گلزن داماش در این فصل هم محسوب می شود. پدیده امسال لیگ برتری هرچند که کم سن و سال باشد اما نباید نادیده گرفت. خود جهانبخش علاقه خاصی به بازی کردن در خط حمله دارد و شم گلزنی خود را نشان داده اما به کارگیری در جناحین باعث شده او نتواند تعداد گل هایش را از 9 بالاتر ببرد. کافی است پرسپولیسی ها لحظه ای از جهانبخش غافل شود تا به راحتی فینال را از دست بدهند.

نیلسون

شاید تنها دروازه بانی که بعد خداحافظی عابدزاده توانسته تا حدود زیادی مشکلات پرسپولیس را در درون دروازه حل کند این پیرمرد برزیلی است. اگر شیرینکاری های گردان در نیم فصل اول را با دروازه بانی نیلسون مقایشه کنید حتما معنی این طلای سیاه را برای پرسپولیس خواهید فهمید. تعداد کلین شیت های نیلسون در لیگ برتر به عدد 12 رسیده است و اگر یک بازی جام حذفی را به آن اضافه کنید آمار خوبی نصیبتان خواهد شد. در بازی که احتمال کشیده شدن بازی به پنالتی وجود دارد بودن یک دروازه بان شش دانگ در درون دروازه حتما برای پرسپولیسی ها از نان شب هم واجب تر خواهد بود.

حسین ابراهیمی

در بازی رفت او زننده تنها گل داماش در عضدی بود و دیگر باید او را هم به گربه سیاه های پرسپولیس اضافه کرد. در اکثر بازی های داماش در مقابل پرسپولیس اگر حرفی از گل باشد باید ابراهیمی را با پاس گل هایش به نوعی در آنجا موثر دانست. ابراهیمی و جهانبخش بال های فعال داماش هستند و نفوذ های آنها بلای جان حریفان خواهد شد. در زمان سرمربیگری دایی او به تیم ملی دعوت شد اما چند صباحی است که پشت خط مانده و همان اتفاقات مهدوی برای او نیز در حال رخ دادن است. به طور حتم جناح چپ پرسپولیس در این بازی محلی برای جولان دادن و نفوذهای او با توجه به سرعتش خواهد بود. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 1,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 25,203
  • بازدید سال : 176,953
  • بازدید کلی : 1,227,047
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا