loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 146 1392/01/15 نظرات (1)

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «همیشه گفته‌ام که طرفدار پرسپولیس هستم و برای این تیم احترام خاصی قائلم.»

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی راه‌‌آهن و ذوب‌آهن در واکنش به خبر مذاکره‌اش با 3 بازیکن پرسپولیس نیز گفت: «اول از همه باید بگویم که برای خبرگزاری یا سایتی که این خبر را منتشر کرده، متاسفم. آنها نباید هر چه دلشان می‌خواهد، بنویسند. اگر نگاه کنید ما در نیم‌فصل تنها باشگاهی بودیم که حرفه‌ای یارگیری کردیم و درخواستمان را مکتوب به باشگاه‌ها فرستادیم؛ از طرفی هنوز تکلیف خودم با راه آهن مشخص نیست پس چگونه می‌توانم با بازیکنی صحبت کنم.»

وی در همین رابطه اضافه کرد: «این شیطنت بعضی‌ها است زیرا پرسپولیس بازی مهمی مقابل داماش دارد و این مساله می‌تواند روی تمرکز بازیکنان و مربیان تاثیرگذار باشد. ما هفته آینده قصد داریم با مدیرعامل باشگاه درباره فصل بعد صحبت کنیم و هنوز نقل و انتقالات شروع نشده است. مطمئنا ما فکر‌های بزرگی برای فصل آینده داریم و انشاءا... با هم‌اندیشی همکارانم تیم خوبی را جمع و جور خواهیم کرد تا بتوانیم سال آینده پرقدرت‌تر ظاهر شویم. تمام اسامی که اعلام می‌شود کذب است و ما با کسی صحبتی نداشتیم. هرگاه سازمان لیگ اجازه بدهد ما از حق قانونی‌ خود استفاده کرده و با هر بازیکنی که دوست داشته باشیم، مذاکره خواهیم کرد.»

دایی ادامه داد: «البته برای نقل و انتقالات هم بودجه مشخصی تعیین خواهد شد و هر کسی را نمی‌توانیم به تیممان بیاوریم. با توجه به بودجه‌ای که برایمان تعیین می‌کنند دنبال کسانی خواهیم رفت که بتوانند نقاط ضعف ما را برطرف کرده و یا به تقویت نقاط قوت‌مان کمک کنند.»

وي درباره دیدار فردای تيمش با ذوب آهن اظهار داشت: «ذوب‌آهن چیزی برای از دست دادن ندارد و برای گرفتن هر 3 امتیاز بازی به میدان می‌آید ولی ما هم با توجه به شرایطی که در جدول داریم و اگر خدا بخواهد می‌توانیم به رده‌های بالاتر صعود کنیم.»

دايي افزود: «پس از تعطیلات بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و آماده‌اند تا 3 امتیاز را بگیریم. فردا بازی مشکلی داریم ولی تنها دنبال 3 امتیاز هستیم و دوست نداریم به هیچ عنوان پیروزی در این بازی خانگی را از دست بدهیم.»

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به کسب سهمیه آسیایی دارد یا خیر، گفت: «به نظر من کسب سهمیه کمی مشکل است ما 4 بازی پیش رو داریم و تمام تلاشمان این است تا 12 امتیاز باقیمانده را بگیریم ضمن اینکه من این توانایی را در بازیکنانم می‌بینم، ولی در آخر هر چه خدا بخواهد همان است. با توجه به شروعی که در ابتدای فصل داشتیم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما برخلاف اینکه همه فکر می‌کنند ما خیالمان راحت است، ما همه بازی‌ها را به چشم یک فینال می‌بینیم و هدفمان این است که از هر کدام از این فینال‌ها برنده بیرون بیاییم.»

سرمربی راه‌آهن درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: «درباره مطالبات کمیته انضباطی تصمیم می‌گیرد و ما تمام مدارک را به آنها داده ایم و فعلا هم حقانیت ما ثابت شده است هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد برای من محترم است.»

علی دایی همچنین عنوان کرد: «همیشه گفته‌ام که طرفدار پرسپولیس هستم و برای این تیم احترام خاصی قائلم. اما در موقعیت فعلی که حضور دارم راه‌آهن تیم من است و نمی‌توانم چهره دیگری از خودم نشان بدهم و یا طور دیگری رفتار کنم. شاید خیلی‌ها در حرف، خودشان را عاشق جلوه دهند اما در محافل خصوصی صحبت‌های دیگری می‌کنند؛ ما جزو این افراد نیستیم.»

وی ادامه داد: «با هر تیمی که کار کنم آن تیم برایم در اولویت قرار دارد و برای هر کاری که انجام می‌دهم از جان و دل مایه می‌گذارم. کسانی که با پرسپولیس هستند وظیفه‌شان نیز این است که این تیم را حمایت کنند و از خدا می‌خواهم که پرسپولیس جایگاه خوبی در لیگ و جام حذفی کسب کند. زیرا دلخوشی بسیاری از مردم به پیروزی‌های استقلال و پرسپولیس است و با نتایج این تیم‌ها خوشحال می‌شوند.»

سرمربی راه‌آهن درباره بازیکنانی که فردا (جمعه) در اختیار نخواهد داشت، گفت: «خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما 2 - 3 تن از بازیکنانمان که دچار مصدومیت بودند و مصدومیت‌شان برطرف شده است هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌‌اند.»

دایی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه به جذب بازیکنان جوان اعتقاد دارد، گفت: «تمام سعی‌مان این است از کسانی که می‌توانند کمک کنند استفاده کنیم و به جوانان هم اعتقاد خاصی دارم و در کنار آنها هم باید از بازیکنان باتجربه بهره برد. خدا را شکر تا حالا این ترکیب جواب داده است و امیدوارم در آینده تمرکزمان را بیشتر کنیم و بتوانیم از افرادی که می‌توانند به ما کمک کنند بهره ببریم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد برازجاني در تاریخ 1392/01/15 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

به اين ميگن علي داييشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 7,450
  • بازدید سال : 250,617
  • بازدید کلی : 1,300,711
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا