loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 156 1391/12/24 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از پرداخت بخشي از مطالبات نلو وينگادا و دستيارش کارواليو خبر داد و ابراز اميدواري کرد دولت و بانک مرکزي با تخصيص ارز دولتي، باشگاه پرسپوليس رادر پرداخت مابقي اين بدهي ياري کنند.

محمد رويانيان در اين رابطه گفت: شب گذشته نشستي با شکري، مشاور حقوقي باشگاه داشتيم و درباره پرداخت بخشي از مطالبات وينگادا با اين مربي پرتغالي مذاکراتي انجام شد و براساس توافق به عمل آمده يک سوم از مطالبات وينگادا و دستيارش امروز به حساب آنها واريز شد.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: وينگادا طبق شکايتي که سالها پيش کرده بود براي دريافت حق و حقوقش ادعاهايي داشت که بنده در زمان ورودم به باشگاه پرسپوليس با اين پرونده مواجه شدم و آن را بررسي کردم. اين پرونده به مرحله خطر رسيده بود و ما تا 25 اسفند مهلت داشتيم مطالبات وينگادا و دستيارش را پرداخت کنيم، در غير اين صورت اين پرونده به کميته انضباطي فيفا ارجاع و درباره آن تصميم گيري مي شد. بر همين اساس ما طي روزهاي گذشته مذاکراتي با وينگادا داشتيم و از ايشان براي پرداخت مطالبات تا پنجاه روز ديگر مهلت گرفتيم تا پرونده به کميته انضباطي فيفا ارجاع نشود. ما امروز 130 هزار دلار از حق و حقوق ايشان را پرداخت کرديم که 100 هزار دلار بابت خود ايشان بوده و 30 هزار دلار نيز به کارواليو اختصاص داشت. اين پرداختي را نيز رسما و کتبا به فيفا اعلام داشتيم و آمادگي خود را براي پرداخت مابقي اين بدهي طي 50 روز آينده و در دو مرحله اعلام کرديم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که اين مبلغ را از چه منبعي تامين کرده است، افزود: ما بيش از 600 هزار دلار از آقاي دنيزلي طلب داشتيم، به هر حال جالب است که باشگاه پرسپوليس براي يک بار هم که شده از مربي ‏اش طلب داشته باشد. براي دريافت مطالبات خود از آقاي دنيزلي مذاکراتي با ايشان داشتيم و طي دو سه ماه اخير در سه مرحله 600 هزار دلار از طلب خود را از ايشان دريافت کرديم. اين دريافتي ها را براي پرداخت حق و حقوق بازيکنان خارجي از جمله نيلسون، پروويچ، ولاتکو، روبرتو سوسا و ايمون زايد و همچنين بازيکنان ايراني هزينه کرديم و 100 هزار دلار از اين دريافتي را نيز براي پرداخت مطالبات وينگادا اختصاص داديم تا هم اين پرونده به ضرر ما در کميته انضباطي فيفا به جريان نيافتد و همين اينکه هواداران پرسپوليس از نگراني تا حدودي خارج شوند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که دلار را به چه قيمتي به دنيزلي پرداخت کرده و با چه نرخي از وي دريافت کرده است، به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: زماني که اين 600 هزار دلار را به دنيزلي داديم ، قيمت دلار 1500 تومان بود و ما اين 600 هزار دلار را طي دو سه ماه اخير از وي دريافت کرديم و توانستيم به واسطه اين ارزش افزوده بسياري از مشکلات مالي باشگاه را حل و فصل نماييم. درباره مبلغ ترانسفر عليرضا حقيقي به روبين کازان نيز تقريبا چنين تجربه و اتفاقي به نفع باشگاه پرسپوليس روي داد.

رويانيان در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: به هواداران گفته بودم بابت پرونده وينگادا نگران نباشند. البته در حال حاضر نيز اگر نتوانيم مطالبات را به موقع پرداخت کنيم خطر کسر امتياز و يا محروميت هاي ديگر ما را تهديد مي کند. اما بنده به هيچ قيمتي نمي گذارم آسيبي به پرسپوليس وارد شود و براي بستن اين پرونده هر کاري که لازم باشد انجام مي دهم و بايد بگويم که آقاي وينگادا نيز شرايط ما را درک کرده است. ما براي پرداخت مابقي اين بدهي نياز به کمک جدي دولت و بانک مرکزي داريم و به همين منظور مکاتباتي با دولت انجام شده و اميدوارم بانک مرکزي و بانک ملت، باشگاه مردمي و پرطرفدار پرسپوليس را همراهي نمايند تا بتوانيم مابقي مطالبات وينگادا را پرداخت کنيم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 887
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,683
  • بازدید ماه : 5,683
  • بازدید سال : 248,850
  • بازدید کلی : 1,298,944
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا