loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 93 1391/12/21 نظرات (0)

بالاخره پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در لیگ برتر طعم شکست را چشید از قضا این باخت مقابل تیمی رقم خورد که هدایت آن بر عهده علی دایی سرمربی سابق سرخ ها بود.

با اینکه پرسپولیس این بازی را به راه آهن واگذار کرد اما به گفته اکثر کارشناسان، سرخپوشان تیم برتر میدان بودند و چه بسا اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری به خرج می دادند نتیجه در بازی روز یکشنبه چیز دیگری رقم خورد.همین بی دقتی مهاجمان باعث شد که سرمربی پرسپولیس در پایان بازی هفته بیست و نهم تیمش به شدت به عملکرد آنها انتقاد کند.

یحیی که باورش نمی شد با آن همه موقعیت گل، مربی بازنده لقب بگیرد به موضوع مشکل مهاجمان تیمش هم اشاره کرد و بر این باور بود که به جای پرداخت به اینگونه مسایل بچگانه، بهتر است که به فکر موقعیت پرسپولیس و خوشی هواداران باشند. حتی سرمربی سرخ ها از ابزار تهدید هم استفاده کرد و به مهاجمانش اخطار داد که با اولین اشتباه و بی انضباطی جای بازیکنان اسم و رسم دار را به جوانان باانگیزه خواهد داد.

*گزارش آنالیزورها آماده شد

با اینکه یحیی گل محمدی تلاش زیادی کرد تا روحیه پیروزی طلبی در بازی های لیگ برتر را به شاگردانش تزریق کند و از این طریق شانس کسب سهمیه آسیایی را برای تیمش افزایش دهد، اما شکست مقابل راه آهن و پیروزی تیم ملی بالانشین عملا این شانس را از او و شاگردانش گرفت.

براساس این گزارش، حالا پرسپولیس بیش از پیش چشم به جام حذفی دوخته است تا با فتح این جام هم بتواند سهمیه آسیا را به صورت مستقیم کسب کند و هم مرهمی گذاشته باشد بر زخم هواداران دلشکسته شان. به همین دلیل یحیی گل محمدی یک تیم از آنالیزورهای در اختیارش را از پیش از دیدار با راه آهن مأمور کرد تا به دقت بازی های داماش گیلان را به زیر ذره بین ببرند و گزارشات لازم را در اختیار او و دستیارانش قرار دهند.
ظاهرا گزارشات اولیه آنالیزورها پس از جدال هفته بیست و نهم پرسپولیس به دست یحیی گل محمدی رسیده که او بتواند تا زمان دیدار نیم نهایی جام حذفی تیمش را با آمادگی کامل به میدان بفرستد.

در این گزارش به یحیی تأکید شده که تحت هیچ شرایطی نگذارد این دیدار به ضربات پنالتی بکشد چرا که حریف گیلانی سرخ ها تبحر خاصی در بردن بازی توسط ضربات پنالتی دارد و این موضوع  را با حذف تراکتورسازی و فجرسپاسی مدعی از رقابت های جام حذفی ثابت کرده است.البته قرار است آنالیز کامل تیم داماش پس از مشخص شدن میزبان و یا میهمان بودن پرسپولیس به کادر فنی رسانده شود.

*پرسپولیس مهاجم آبی ها را نمی خواهد

هر چه به پایان لیگ یازدهم نزدیک تر می شویم اخبار نقل و انتقال بازیکنان بیشتر به گوش می رسد و در این بین همیشه شاهد بودیم که برخی از بازیکنان با بازارگرمی از لحاظ مالی به سود خوبی هم می رسند.

این گزارش حاکی است، ظرف چند روز گذشته برخی از مهاجمان استقلال که از نیمکت نشینی به ستوه آمده اند دست به اعتراض هایی می زدند که سید ایمان موسوی یکی از این بازیکنان به شمار می رود. البته مهاجم آبی ها برای اینکه خودش را به ترکیب اصلی برساند شایعه هایی را به صورت غیرمستقیم مطرح کرده است. در این حرف و حدیث ها از پیغام این بازیکن به سرخ ها و چراغ سبز پرسپولیس ها یاد شده است، اما این خبر زود از سوی سرخ ها تکذیب شد.

پرسپولیسی ها بر این باورند که این بازیکن را در زمان اوجش که با گلزنی های او همراه بود را نمی خواستند، چه برسد به ما حالا که در استقلال به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است.
سرخ ها بر این باورند که این بازیکن می خواهد با استفاده از نام پرسپولیس، سرمربی تیمش را متقاعد کند که به او میدان بدهد و اگر بخواهد به این رویه اش ادامه دهد از طریق قانونی با او برخورد خواهند کرد.

قرار است ظرف روزهای آتی این موضوع در تماس مدیران عامل ۲ باشگاه مورد بحث قرار بگیرد تا با نزدیکی فصل نقل و انتقالات و احتمال سودجویی برخی از بازیکنان، پرسپولیس و استقلال نباشند که در این میان متضرر می شوند.

*جریمه سرمربی در انتظار بی انگیزه ها

با اینکه یحیی گل محمد ی در گزارش مطبوعاتی پس از بازی با راه آهن از تلاش بازیکنان تیمش دفاع کرد و طوری وانمود کرد که همه چیز جز نتیجه بر وقف مرادش بوده، اما ظاهرا برخی مسائل به شدت سرمربی سرخ ها را عصبی کرده است و واقعیت آن چیزی نیست که یحیی عنوان کرده است.

در این گزارش آمده است، چند روز قبل از جدال هفته بیست و نهم سرخ ها یحیی گل محمدی از برخی از مصاحبه هایی که شاگردانش با رسانه ها انجام داده بودند ابراز ناراحتی کرد و به دنبال آن بود که با این اولتیماتوم همه چیز به حالت اول باز گردد، اما باخت به راه آهن باعث شد که این پرونده در پرسپولیس دوباره مختومه اعلام شود و حتما از سوی گل محمدی جرایمی برای بازیکنانی که بی انگیزگی را به تیم تزریق کرده بودند در نظر گرفته شده است.

سرمربی پرسپولیس بر این باور است که عامل اصلی شکست مقابل راه آهن مسائل روحی و روانی بوده که از طریق مصاحبه های چند تن از بازیکنان وارد تیم شده است و تیم د ر مقابل راه آهن هیچ مشکل فنی و بدنی نداشته است.

قرار است در جلسه ای که بین کادر فنی و مدیریت باشگاه برگزار خواهد شد این موضوع مطرح شود و جرایم در نظر گرفته شده از سوی گل محمدی در اختیار رویانیان قرار بگیرد.

*مهدوی کیا قربان تشویق تماشاگران

بر خلاف انتظار اکثر فوتبال دوستان و هوادارن سرخ، گل محمدی در جدال با راه آهن از هافبک باتجربه و سانتر تیمش استفاده نکرد تا پرسپولیس با هدایت یحیی اولین شکست خود را تجربه کند.

بر اساس این گزارش، حضور بازیکنان سرزن در ترکیب پرسپولیس برابر راه آهن خیلی از کارشناسان و فوتبالی ها را به این نتیجه رسانده بو که حداقل در نیمه دوم مهدوی کیا را در میدان ببینند تا با قدرت بالای این بازیکن در ارسال توپ های بلند و تبحر در زدن ضربات ایستگاهی، پرسپولیس به گل برسد اما یحیی گل محمدی این کار را انجام نداد تا تعجب همگان را برانگیخته کند. از گوشه و کنار شنیدیم سرمربی سرخ ها حتی در خواست دستیارانش را در این خصوص رد کرده است.

با توجه به اینکه تعویض اول پرسپولیس درست پس از تشویق قاضی توسط هوداران انجام شده بود، گل محمدی نخواست که با آوردن مهدوی کیا طوری جلوه دهد که درست همان کاری را انجام می دهد که هواداران می خواهند. با این حساب باید گفت که کاپیتان سرخ ها قربانی نگاه فنی و تشویق هواداران تیمش شده است.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 824
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 824
  • بازدید ماه : 7,943
  • بازدید سال : 251,110
  • بازدید کلی : 1,301,204
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا