loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 169 1391/12/18 نظرات (0)

نیلسون پنالتی های پرسپولیس را می زند. گلایه پیشکسوتان از کمک های سردار به استقلال. ناراحتی علی کریمی از پزشکان تیم.

عملکرد درخشان نیلسون درچند بازی گذشته کمک شایانی به سرخ ها کرد تا بتوانند علاوه بر بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی، خودشان را به 4 تیم برتر جام حذفی هم برسانند و یکی از امیدهای قهرمانی به شمار بروند.

سنگربان برزیلی پرسپولیس نه تنها در پنالتی گرفتن استعداد خوبی از خود به نمایش گذاشته، بلکه در جریان تمرینات تیمش یکی از پنالتی زنان خوب به شمار می رود از این رو در جریان بازی سایپا و پس از اینکه پنالتی به نفع سرخ ها اعلام شد هواداران پرسپولیس از یحیی‌گل محمدی خواستند که این ضربه را به نیلسون بسپارد که البته این اتفاق نیفتاد.

اما پس از پیروزی پرسپولیس در جدال جام حذفی مقابل ذوب آهن در اصفهان که با درخشش نیلسون همراه بود، یحیی گل محمدی این بازیکن تیمش را مورد ستایش قرار داد و به او وعده داد که در صورت کشیده شدن بازیهای آینده پرسپولیس به ضربات پنالتی به منظور تجلیل از این بازیکن و برآورده کردن خواسته هواداران یک ضربه پنالتی را به نیلسون بسپارد.


ناراحتی کریمی از پزشک سرخپوشان؟

جدال جام حذفی مقابل ذوب آهن و حساسیت های این دیدار باعث شد که علی کریمی و کادر فنی سرخ ریسک کنند و باز هم شماره 8 پرسپولیس که هواداران امید زیادی به درخشش او دوخته بودند، خارج از میدان تماشاگر تلاش همبازیانش‌ بود.

پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب اهن و صعود به مرحله بعدی، جادوگر آنطور که باید و شاید خوشحال نبود و دلیلش‌ هم عدم حضور در این دیدار بود او حتی نتوانسته مقابل خبرنگاران هم این ناراحتی را مخفی کند پاسخ و زمان پایان مصدومیتش‌ را به پزشک پرسپولیس حواله داد.

دوستان کریمی نقل می‌کنند که این بازیکن‌ اصلا از پزشک تیمش دل خوشی ندارد و معتقد است اگر بخواهد با تجویز‌های او به میدان باز گردد، خیلی زود دچار مشکل خواهد شد.

ظاهرا اظهار نظر‌های چشم سری در روزهای پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن که عنوان کرده بود کریمی مشکلی برای بازی کردن ندارد، اصلا به مذاق جادوگر خوش نیامده و او را به شدت ناراحت کرده است چرا که کریمی اعتقاد دارد با این حرف‌ها هواداران فکر می کنند که او دلش نمی‌خواهد به پرسپولیس کمک کند.

ناراحتی پیشکسوتان از کمک رویانیان‌ به آبی‌ها

با اینکه اکثر پیشکسوتان پرسپولیس به توانایی مدیریت رویانیان‌ اعتراف کرده اند‌ و او را مدیری شایسته و لایق برای تیمشان‌ می‌دانند، اما برخی از تصمیمات این مدیر را نقد می کنند و اعتقاد دارند مشاوره‌های خوبی به رویانیان‌ داده نمی‌شود.

قرض دادن دلار از سوی رویانیان‌ به فتح اله زاده طی هفته گذشته یکی از ایراداتی‌ بود که بازیکنان هواداران و پیشکسوتان سرخ از رویانیان‌ می گرفتند جدیدا‌‍ هم گروهی از پرسپولیسی‌‌های سال 98 از این تصمیم ایراد گرفتند و معتقدند این بذل و بخشش ها در فوتبال معنایی ندارد این عده از پیشکسوتان با اشاره به خط کسر امتیاز و محرومیت پرسپولیس به خاطر بدهی وینگاوا‌ و دستیارانش‌ اشاره کردند و بر این باور بودند که پولی که به آبی‌ها قرض داده شده، می توانستند صرف پرداخت این بدهی شود.

حتما برخی از این نفرات با مقایسه کردن استقلال و علی دایی نفر دوم را ارجع‌تر دانستند و معتقد بودند که با این پول رویانیان‌ می توانست بدهی دایی را صاف کند و این اسطوره باشگاه را میان زمین و هوا نگه ندارد.

پرسپولیس حرف ذوبی‌ها را رد کرد

نماینده اصفهان که خیلی امیدوار بود با متحد شدن تمامی مردم شهرشان و حمایت جانانه آنها از ذوب‌آهن، به مرحله بعدی جام حذفی برسند، پس از تحمل شکست مقابل پرسپولیس از کوره در رفتند و از مذاکره پرسپولیسی‌ها با صادقیان‌، بازیکن‌ تیمشان‌ پرده‌برداری کردند و این عمل را کاری غیر‌حرفه‌ای خواندند.

شنیدن این خبر از سوی سرخ‌ها با تعجب آنها همراه شد و این اظهار نظر ها را در باخت اصفهانی‌ها ریشه یابی کردند و معتقد بودند در صورت پیروزی ذوبی‌ها هیچکدام از این حرف‌ها به میان نمی‌آمد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از اینکه بازیکن‌ نامبرده در فهرست خرید تیمشان‌ هست یا نه حرفی به میان نیاوردند‌ اما اعلام کردند که مذاکره‌ای با این بازیکن‌ از سوی باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است.

سرخ‌ها در دام به این نکته اشاره کرده اند‌ که حتی اگر مذاکره‌ای بوده باشد باعث بالا رفتن انگیزه این بازیکن‌ می شود و در این راه به تیم اصفهانی کمک هم کرده‌اند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 1,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 25,355
  • بازدید سال : 177,105
  • بازدید کلی : 1,227,199
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا