loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 122 1391/12/15 نظرات (0)

مهاجم تيم ذوب آهن گفت: «به نظرم عشوری ۱۰ تای حقیقی می‌جنگد و می‌دود. ضمن اینکه حقیقی کند است و من به شخصه بازی عشوری را خیلی بیشتر از او قبول دارم.»

پیام صادقیان مصدوم است و مشخص نیست آیا به بازی با پرسپولیس می‌رسد یا نه. مهاجم جوان و ۲۰ ساله ذوب در این باره گفت: «پایم سیاه شده و ورم کرده. تا یکی دو روز پیش نمی‌توانستم راه بروم. در تمرین ریکاوری بعد از بازی با داماش پایم پیچید و دیگر نتوانستم تمرین کنم. الان هم دکتر‌ها روی پایم کار می‌کنند و البته خود آقا فرهاد که از نظر پزشکی هم استاد است و توانایی‌هایی دارد. کمی پایم بهتر شده و امیدوارم که بتوانم روبروی پرسپولیس بازی کنم.»


صادقیان درباره بازی با پرسپوليس اظهار داشت: «بازی سختی پیش رو داریم. این بازی هم برای ما مشکل است و هم برای پرسپولیس. پرسپولیسی‌ها می‌دانند که ما از یک مربی بادانش استفاده می‌کنیم که از نظر فنی در ایران تک است. آن طرف پرسپولیس هم مربی خوبی دارد و آن‌ها هم مثل ما فوتبال بازی می‌کنند نه ضدفوتبال. همین موضوع باعث می‌شود بازی جذاب از آب دربیاید. خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس پرمهره است اما من معتقدم ذوب بهتر از پرسپولیس مهره دارد. ما هافبک‌هایی داریم که نه تنها پرسپولیس بلکه هیچ تیمی در ایران ندارد. به عنوان مثال سینا عشوری اندازه ۵ نفر می‌دود و چند سر و گردن بالا‌تر از رضا حقیقی است. یا فرشاد بهادرانی که خیلی خوب کار می‌کند و یک مهره تاثیرگذار است در تیم ما. معتقدم هافبک دفاعی یعنی دعوا و دوندگی که به نظرم عشوری ۱۰ تای حقیقی می‌جنگد و می‌دود. ضمن اینکه حقیقی کند است و من به شخصه بازی عشوری را خیلی بیشتر از او قبول دارم.»


صادقیان صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: «ما محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر را داریم که از بهترین پاسورهای ایران هستند. ضمن اینکه تجربه فرهادی و رجب‌زاده هم حتما به کارمان می‌آید. امیدوارم با این بازیکنان خوبی که داریم بتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم.»


شایعه شده صادقیان با پرسپولیس برای فصل بعد مذاکره کرده. مهاجم جوان ذوب گفت: «مذاکره نکردم و این شایعات دروغ است. فکرم را گذاشته‌ام برای موفقیت ذوب و اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم فصل بعد هم در این تیم بمانم. از پرسپولیس کسی با من حرف نزده و واقعا نمی‌دانم این اخبار از کجا در آمده.»


صادقیان برای پرسپولیس این‌گونه کری می‌خواند. البته با کمک حرف‌های حسین ماهینی: «شنیدم ماهینی گفته با احترام به ذوب، می‌بری‌مشان. من هم می‌گویم با احترام به ماهینی، می‌بریم‌شان و پرسپولیس را شکست می‌دهیم. حالا که پرسپولیس ۳، ۴ بازی را برده دلیلی نمی‌شود که ما از پیش بازنده باشیم و همه شانس برد را به پرسپولیس بدهند. ما بازی رفت هم ۲- صفر جلو بودیم اما ما را ۹ نفره کردند تا در ‌‌نهایت شکست بخوریم.»


صادقیان درباره آب‌معدنی‌های اصفهان هم صحبت كرد: «پرسپولیسی‌ها آب معدنی بیاورند تا بهانه‌ای برای باخت نداشته باشند. به آن‌ها توصیه می‌کنم از سوپرمارکت‌های تهران آب معدنی بخرند و با خود به اصفهان بیاورند تا مشکلی از این بابت برایشان به وجود نیاید و بهانه‌ای نداشته باشند.»


صادقیان در پایان گفت: «خوشبختانه با تغییر مدیرعامل ذوب‌آهن شرایط تیم ما بهتر شده. ما در چند ماه گذشته فقط یک بار مدیرعامل سابق کارخانه را دیدیم ولی مدیرعامل جدید را دو هفته اخیر چند بار دیده‌ایم. ما در بازی‌های گذشته بیشتر از ۵۰۰ تماشاگر نداشتیم ولی در بازی با داماش ۶هزارنفر به ورزشگاه آمدند. مدیرعامل کارخانه قول داده که قبل از عید هم قسمتی از پول بازیکنان پرداخته شود. باید از مدیرعامل جدید تشکر کنیم که اینقدر به فکر تیم و بازیکنان است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 1,139
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,935
  • بازدید ماه : 5,935
  • بازدید سال : 249,102
  • بازدید کلی : 1,299,196
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا