loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 118 1391/12/13 نظرات (0)

مطبوعات بين المللي امروز به بازتاب بازي نه چندان حساس الكلاسيكوي ديروز پرداختند و به تمجيد از تيم دوم مورينيو پرداختند.

شاید الکلاسیکوی ديروز در میان بازی های اخیر دو تیم بازی چندان مهمی نبوده باشد اما یک الکلاسیکو همیشه یک الکلاسیکوست و مطبوعات بین المللی بیشترین توجه را به آن دارند. در ایتالیا و انگلیس با توجه به رقابت رئال و بارسا با یونایتد و میلان این بازی حائز اهمیت بود. آرژانتینی ها به مسی توجه داشتند و پرتغالی ها هم مثل همیشه مورینیو و کریستیانو را دنبال می کردند.


در ایتالیا گاتزتا تیتر زد: «چک رئال به بارسا» و به حرکت انگشت آلبا که برنابئو را خشمگین کرد، اشاره کرد. روزنامه ایتالیایی به تمجید از شایستگی های تیم مورینیو پرداخت و غلبه آنها بر یک بارسای کند را با یاران ذخیره قابل تقدیر دانست.


نسخه آنلاین اوله به حرف های رورا در حمایت از مسی اشاره کرد و در گزارش بازی نوشت: «رئال با یاران ذخیره اش در خانه پس از پیروزی در کوپا، بارسا را 2-1 شکست داد تا بحران درخشان ترین تیم تاریخ بارسا را با سه شکست در چهار بازی اخیر تکمیل کند. شاید برخی این را شروعی برای یک پایان دانند.»


روزنامه فرانسوی اکیپ نوشت: «بارسلونای مورد نظر در دسترس نمی باشد.» تا به انتقاد از عملکرد ضعیف بارسا بپردازد. این روزنامه همچنین اشاره کرد که برای پیدا کردن آخرین باری که بارسا در دو بازی پیاپی باخت باید به سال 2008 برگشت.


ابولا با تمجید از په په اشاره کرد که رئال پس از انتقادات هفته های اخیر به خودش آمده است. این روزنامه همچنین به توهین والدس به داور به خاطر اعلام نکردن پنالتی روی آدریانو اشاره کرد. ابولا همچنین نوشته که فرگوسن گفته که در اولدترافورد فکر نمی کند که نتیجه 0-0 شود.


بی بی سی اعلام کرد که رئال مادرید مقابل بارسا با نیم نگاهی به منچستر به میدان رفته و به همین علت کریستیانو در نیمه اول بازی نکرده است. بي بي سي افزود: «رئال با حضور کریستیانو خیلی بران تر شد و گل پیروزی را زد.»


گاردین نوشت: «رئال دومی را پشت سر گذاشت و حالا سومی را می خواهد.» که اشاره به بازی با منچستر پس از دو پیروزی مقابل بارسا داشت.


سان نیز نوشت: «مورینیو آخرین کسی است که می خندد.»


* رسانه های کاتالان از دزدی در برنابئو می گویند
رسانه های کاتالان واکنش تندی نسبت به قضاوت پرس لاسا، داور این مسابقه گرفتند و معتقد بودند که داور بازی در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بوده و از دزدی نتیجه بازی در برنابئو گفتند.


وب سایت خبری ال موندو دپورتیوو بعد از اتمام این بازی تیتر زد: «دزدی از بارسایی که واکنشی نشان نداد.»


از سوی دیگر روزنامه اسپورت در وب سایتش نوشت: «رئال برد و بارسا را زخمی کرد. بارسلونا با آتش بازی کرد و سوخت. سرخیو راموس بازی را 1-2 کرد؛ آن هم بعد از تلاشهای ابی اناری ها برای مساوی نگاه داشتن بازی در نیمه دوم. پرس لاسا، یک پنالتی را در وقت های اضافه نادیده گرفت.»


ال پریودیکو کاتالونیا نوشت: «دومین برد رئال در یک فینال جنجالی (1-2)، داور یک خطای پنالتی روی آدریانو در وقت های اضافه بازی را نادیده گرفت. کارت قرمز برای والدس بعد از اتمام بازی.»


لاوانگواردیا هم در بازتاب این بازی نوشت: «بارسلونا دوباره مقابل رئال زمین خورد و فاصله اش با سفیدها در جدول لالیگا به 13 امتیاز کاهش یافت. بازیکنان ذخیره رئال مادرید با نتیجه 1-2 بارسلونا را شکست دادند. تیمی که در نیمه دوم رسما دست از تلاش کشیده بود.»

برچسب ها الکلاسیکو , رئال , بارسا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,235
  • بازدید ماه : 5,235
  • بازدید سال : 248,402
  • بازدید کلی : 1,298,496
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا