ورود به انجمن ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
perspolis آفلاين




ارسال‌ها : 14495
عضويت: 26 /6 /1391
سن: 18
تیم دوم: قرار داده نشده
حالت من: قرار داده نشده
تشکرها : 331

تشکر شده : 214

پاسخ : 9 RE اورا: پيروزي يونايتدمقابل ليورپول غيرقابل باور است

پاتريک اورا در جريان ديدار شب گذشته مقابل ليورپول در آنفيلد با دست دادن به لوئيس سوارز، بازيکن اروگوئه‌اي آرسنال به ناراحتي از توهين نژادپرستي وي که بيش از يک سال از آن مي‌گذرد، خاتمه داد.

بازيکن 31 ساله فرانسوي در خصوص مشکلاتي که در آنفيلد وجود داشت، صحبت کرد که نشان داد يکي از احساساتي‌ترين بازي‌هاي خانگي بود که ليورپول از زمان فاجعه هيلزبورو در مقابل هواداران خانگي انجام مي‌داد.

در واقع پاتريک اورا پس از ادعاهايي که فصل گذشته در خصوص توهين‌هاي نژادپرستانه لوئيس سوارز نسبت به او وجود داشت، در اين بازي در مرکز توجهات قرار داشت.

وي که پيش از شروع از بازي شب گذشته به سوارز دست داد تا ماجرا پايان يابد، بر اين باور است که تصميمش براي دست دادن به بازيکن اروگوئه‌اي قبل از مسابقه يک حرکت مثبت در راستاي جو زمين مسابقه بود.

در همين حال پاتريک اورا در خصوص اين پيروزي گفت: اين برد غير قابل باور است. 4 سال است که به اينجا مي‌آييم و در اين مدت زياد نديده‌ بودم که بازيکنان پس از مسابقه تا اين حد خوشحال باشند.

وي ادامه داد: مي‌خواستيم مقابل ليورپول به پيروزي برسيم. چه خوب بازي کنيم يا بد. فقط پيروزي مي‌خواهيم و اين کاري بود که ما انجام داديم.

مدافع منچستر يونايتد اظهار داشت: فکر مي‌کنم مهم‌ترين واژه براي توصيف امروز احترام بود، زيرا اين مسابقه‌اي بين دو باشگاه بزرگ بود که هر دو تراژدي‌هاي بزرگي دارند.

وي اضافه کرد: اگرچه افراد زيادي درباره دست دادن من با سوارز صحبت مي‌کنند، اما فلسفه دو باشگاه بزرگتر از اين است و به همين دليل فکر مي‌کنم اگر دست او را نمي‌فشردم به فلسفه دو باشگاه احترام نگذاشته‌ام.



الا یا ایها
الساقی نعم قرمز ولا ابی



که قرمز قهرمان میشه

ولی ابی تو در خوابی





امضای کاربر: perspolis
دوشنبه 03 مهر 1391 - 12:45
نقل قول
  
پرش به انجمن :