ورود به انجمن ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
perspolis آفلاين




ارسال‌ها : 14495
عضويت: 26 /6 /1391
سن: 18
تیم دوم: قرار داده نشده
حالت من: قرار داده نشده
تشکرها : 331

تشکر شده : 214

پاسخ : 15 RE فرگوسن:فرديناندبه تيم ملي انگليس برنمي‌گردد

رسانه‌هاي انگليسي به دنبال خداحافظي ناگهاني جان تري از تيم ملي فوتبال اين کشور عنوان کرده بودند، ريو فرديناند به تيم ملي بازخواهد گشت. سرمربي منچستريونايتد درباره احتمال بازگشت فرديناند به تيم ملي فوتبال انگليس گفت: "فکر نمي‌کنم ريو به تيم ملي فرا خوانده شود. روي هاجسون تصميمش را براي جام ملت‌هاي اروپا گرفت و آن را تغيير نخواهد داد."

به گزارش ايسنا،روي هاجسون، سرمربي تيم ملي انگليس مدافع يونايتدها را پيش از شروع رقابت‌ها در تابستان گذشته در اوکراين و لهستان از همراهي تيم ملي محروم کرد. رسانه‌هاي انگليسي در واکنش به تصميم هاجسون اعلام کرده بودند که اين تصميم به رابطه بد تري و فرديناند، مدافعان مياني چلسي و منچستريونايتد بازمي‌گردد.

کاپيتان آبي‌هاي لندن به تازگي از سوي دادگاهي که به اتهام توهين‌هاي نژادپرستانه تري به برادر کوچک‌تر ريو فرديناند رسيدگي مي‌کرد، تبرئه شد. اين در حالي است که اتحاديه فوتبال انگليس تري را به خاطر همين اتهام به پرداخت جريمه 280 هزار يورويي و محروميت چهار جلسه‌اي از همراهي تيمش محکوم کرد.

فرگوسن همچنين گفته است: "چنانچه هاجسون نظرش را عوض کند، آن وقت دست ريو خواهد بود که دوباره براي انگليس بازي کند يا نه. نمي‌دانم آيا مي‌خواهد اين کار را کند يا نه. هنوز اين سوال را از او نپرسيده‌ام."



الا یا ایها
الساقی نعم قرمز ولا ابی



که قرمز قهرمان میشه

ولی ابی تو در خوابی





امضای کاربر: perspolis
شنبه 08 مهر 1391 - 18:58
نقل قول
  
پرش به انجمن :