ورود به انجمن ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
perspolis آفلاين




ارسال‌ها : 14495
عضويت: 26 /6 /1391
سن: 18
تیم دوم: قرار داده نشده
حالت من: قرار داده نشده
تشکرها : 331

تشکر شده : 214

پاسخ : 10 RE گيگز: ليورپول کار را براي ما سخت کرده بود

شاگردان فرگوسن به لطف گلهاي رافائل و فان پرسي (که از روي نقطه پنالتي گلزني کرد) توانستند ليورپول را شکست دهند. آن هم در حالي که شلوي، بازيکن ليورپول به خاطر خطاي خشنش برروي جاني اوانس در نيمه اول از زمين مسابقه اخراج شده بود. با وجود ده نفره بودن ليورپول، استيون جرارد براي تيمش گلزني کرد و گيگز در پايان اين مسابقه به تمجيد از عملکرد خوب شاگردان برندان راجرز پرداخت.

گيگز در صحبت هايي به اسکاي سپورتس گفت:« فکر مي کنم که در طول اين 3 يا 4 سالي که ما به آنفيلد آمده ايم، اين بهترين بازي اي است که از ليورپول ديديم.هميشه بازي کردن در مقابل تيمي مثل ليورپول کار ستي است.آنها به خوبي توپ را در اختيار مي گيرند و حتي اگر ده نفره هم شوند،بازي آنها تغيير نخواهد کرد. آنها توپ را حفظ مي کنند و همين کار تيم هاي حريف را سخت مي کند.»

گيگز ادامه داد:« ما در اين بازي خوب بازي نکرديم و به اندازه کافي توپ را در اختيارنداشتيم. از اينکه رافائل گلزني کرد خوشحالم و همين گل بود که به ما روحيه داد.»

او ادامه داد:« فکر مي کنم که بازي کردن درآنفيلد خيلي سخت است. آنها کار را براي ما سخت کردند ولي ما هم مي توانستيم بهتر از اين بازي کنيم.»



الا یا ایها
الساقی نعم قرمز ولا ابی



که قرمز قهرمان میشه

ولی ابی تو در خوابی





امضای کاربر: perspolis
دوشنبه 03 مهر 1391 - 20:23
نقل قول
  
پرش به انجمن :