ورود به انجمن ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
perspolis آفلاين




ارسال‌ها : 14495
عضويت: 26 /6 /1391
سن: 18
تیم دوم: قرار داده نشده
حالت من: قرار داده نشده
تشکرها : 331

تشکر شده : 214

پاسخ : 9 RE مانچيني: آگوئرو مقابل رئال بازي مي کند

اين ستاره آرژانتيني در اولين ديدار تيمش در رقابت هاي ليگ برتر مقابل ساوثهمپتون از ناحيه زانو مصدوم شد و در بازي شنبه شب تيمش مقابل استوک که با تساوي1-1 به اتمام رسيد هم براي احتياط بيشتر به ميدان نرفت.

اين روزها نگراني هايي درمورد ميزان مصدوميت آگوئرو وجود دارد ولي مانچيني درنظر دارد تا در بازي امشب تيمش ريسک کرده و اين ستاره 24 ساله را روانه ميدان کند و حتي ممکن است او را در ترکيب اصلي تيمش قرار دهد.

مانچيني دراين باره گفت:« فکر مي کنم که آگوئرو مي تواند براي ما به ميدان برود. او با ما به مادريد سفر مي کند. او در سه روزپيش از بازي با استوک با بازيکنان تمرين مي کرد. ما نمي خواستيم ريسک کنيم و دربازي با استوک او را به ميدان بفرستيم. ولي احتمالا آگوئرو براي بازي با رئال آماده خواهد بود. آيا او در ترکيب اصلي قرار مي گيرد؟ هنوز نمي دانم.»

بازيکن ديگري که در شروع فصل با مشکلاتي دست و پنجه نرم مي کرد، گرث بري بود که در ورزشگاه بريتانيا به عنوان بازيکن ذخيره به ميدان رفت.

مانچيني ادامه داد:« براي گرث خوشحالم که بعد از سه ماه دوباره بازي مي کند. او بازيکن مهمي براي ماست. در بازي اخير تيم 30 دقيقه بازي کرد و عملکرد خوبي داشت. حضور بري براي ما مفيد و مهم خواهد بود.»



الا یا ایها
الساقی نعم قرمز ولا ابی



که قرمز قهرمان میشه

ولی ابی تو در خوابی





امضای کاربر: perspolis
سه شنبه 28 شهریور 1391 - 21:50
نقل قول
  
پرش به انجمن :