ورود به انجمن ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
perspolis آفلاين




ارسال‌ها : 14495
عضويت: 26 /6 /1391
سن: 18
تیم دوم: قرار داده نشده
حالت من: قرار داده نشده
تشکرها : 331

تشکر شده : 214

پاسخ : 10 RE سيتي براي غلبه بررئال، به کمک بارسا نياز ندارد

يحيي توره، بازيکن خط مياني منچسترسيتي در صحبت هايي اعلام کرده که براي آنکه تيمش در بازي اولش در مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادريدبه پيروزي برسد، به نصايح هم تيمي هاي سابقش در بارسا نيازي ندارد. امشب قهرمان فصل قبل ليگ انگليس و قهرمان پارسال لاليگا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو مقابل هم قرار مي گيرند.

اين ديدار در حالي برگزار مي شود که رئال با 8 امتياز فاصله نسبت به بارساي صدرنشين در رقابت هاي لاليگا، حال و روز خوبي ندارد و حالا ستاره ساحل عاجي سيتي به اين نکته اشاره کرده که براي يافتن راه غلبه بر رئال، به هم تيمي هاي سابقش زنگ نخواهد زد.

يحيي توره به خبرنگاران گفت:« من با برخي از هم تيمي هاي سابقم در بارسا در تماسم ولي الان به نصيحت هاي آنها براي غلبه بر رئال، نيازي ندارم. بازيکنان سيتي با دقت تمام خودشان را براي اين بازي آماده کرده اند و اين اطلاعات براي ما کافي خواهد بود. فصل قبل ما در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا فاجعه بوديم و حالا مي خواهيم اين روند را تغيير دهيم.»

يحيي توره ادامه داد:« برد در برنابئو، تجربه بي نظيري است و براي هل دادن تو به سمت موفقيت هاي بيشتر کافي است. ما بايد تمام توانمان را براي پيروزي در بازي سه شنبه به کار بگيريم و از همان ثانيه اول متمرکز باشيم.»

توره ادامه داد:«به نظر من کليد اين مسابقه، برنده شدن در نبردهاي ميانه ميدان با ژابي آلونسو و اوزيل و خديراست. اين کليد مسابقه است.»

برخلاف رئال، سيتي شروع خوبي در رقابت هاي ليگ برتر داشته و هنوز شکست را تجربه نکرده است.



الا یا ایها
الساقی نعم قرمز ولا ابی



که قرمز قهرمان میشه

ولی ابی تو در خوابی





امضای کاربر: perspolis
سه شنبه 28 شهریور 1391 - 21:51
نقل قول
  
پرش به انجمن :