ورود به انجمن ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 94
نويسنده پيام
perspolis آفلاين



ارسال‌ها : 14495

عضويت: 26 /6 /1391
سن: 18
تیم دوم: قرار داده نشده
حالت من: قرار داده نشده
تشکرها : 331

تشکر شده : 214

علی پروین: عکاسان و خبرنگاران مثل پیشکسوتان مظلوم هستند/ مدیون \"سعادت\" هستم

دیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم مثل پیشکسوتان مظلوم هستند گفت: کامیار سعادت در شادی و غم کنار من بود و زندگی ورزشی‌ام را مدیون این عکاس هستم.

علی پروین با تسلیت به خانواده کامیار سعادت - عکاس ورزشی - که روز دوشنبه پس از سالها دست و پنجه نرم کردن با سرطان به دیار باقی شتافت، اظهار داشت: خانواده من با عکس های کامیار زندگی می کردند. او یکی از عکاسانی بود که در تمام رویدادهای ورزشی که من در آن حضور داشتم حاضر بود و در شادی ها و غم ها لحظات را به تصویر می کشید.

وی افزود: متاسفانه عکاسان و خبرنگاران ورزشی هم مثل پیشکسوتان فوتبال مظلوم هستند و هیچکس از آنها حمایت نمی کند. تا وقتی زنده هستند هیچکس سراغشان را نمی گیرد و با سختی زندگی می کنند. کامیار سعادت هم یکی از این عکاسان بود که پاک و سالم زندگی کرد اما در سالهای پایانی عمرش هیچکس به دادش نرسید.

علی پروین در ادامه خاطر نشان کرد: سعادت سختی های زیادی کشید و سالها با بیماری دست و پنجه نرم کرد. او وصیت هایی داشت که باید به آن عمل کنیم. هر کاری از دستم بربیاید برای انجام وصیت های او انجام خواهم داد. من زندگی ورزشی ام را مدیون او هستم. عکس هایی که کامیار از من می گرفت همیشه روی صفحه اول روزنامه های ورزشی بود. خانواده من هم مدیون این عکاس هستند.



الا یا ایها
الساقی نعم قرمز ولا ابی



که قرمز قهرمان میشه

ولی ابی تو در خوابی





امضای کاربر: perspolis
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 16:09
نقل قول
ارسال پاسخ
  
پرش به انجمن :