ورود به انجمن ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 85
نويسنده پيام
perspolis آفلاين



ارسال‌ها : 14495

عضويت: 26 /6 /1391
سن: 18
تیم دوم: قرار داده نشده
حالت من: قرار داده نشده
تشکرها : 331

تشکر شده : 214

آزمون: انتقالم به بارسلونا منتفی است/ مذاکرات با میلان و آرسنال خیلی جدی دنبال می‌شود

سردار آزمون در گفت‌وگو با روزنامه‌ \"تریبونا\" درباره پیشنهادهای رسیده به او برای فصل آینده به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا، مهاجم جوان ایرانی در این فصل در تیم روبین‌کازان روسیه عملکرد خوبی داشت که باعث شده است تیم‌های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن او آستین بالا بزنند.

سردار آزمون در گفت‌وگویی با روزنامه‌ \"تریبونا\" روسیه درباره پیشنهادهای رسیده به او و شرایطش در تیم روبین‌کازان صحبت کرد.

آزمون گفت: از سه تیم میلان، آرسنال و یوونتوس پیشنهاد داشتم. البته از بارسلونا نیز پیشنهاد داشتم اما به دلیل محرومیت این تیم در به خدمت گرفتن بازیکن جدید حضورم در این تیم کاملا منتفی است اما در حال حاضر در حال فکر کردن روی پیشنهادهای این سه تیم هستم.

آزمون در ادامه گفت: مذاکرات با باشگاه‌های میلان و آرسنال خیلی جدی دنبال می‌شود. نمایندگان هر دو تیم در چند روز گذشته در روسیه حضور داشتند و با مسئولان روبین کازان مذاکره کردند.

مهاجم جوان ایرانی در ادامه گفت: در حال حاضر تمرکزم روی بازی‌های تیمم در لیگ روسیه است. چند بازی تا پایان فصل باقی مانده است که برای ما مهم است در آنها به پیروزی برسیم تا شرایط خوبی در جدول داشته باشیم. اکنون تنها می‌خواهم به موفقیت روبین‌کازان فکر کنم. در پایان فصل با مسئولان باشگاه روبین کازان درباره آینده‌ام صحبت خواهم کرد و تصمیم خواهم گرفت.

روزنامه‌ \"تریبونا\" در پایان نوشت: در حالی سردار آزمون از پیشنهادهای تیم‌های بزرگ اروپایی به خود صحبت می‌کند که رینات بیلیاتدینف، سرمربی روبین‌کازان پیش از این مدعی شده بود این بازیکن در حال بازارگرمی است.



الا یا ایها
الساقی نعم قرمز ولا ابی



که قرمز قهرمان میشه

ولی ابی تو در خوابی





امضای کاربر: perspolis
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 12:12
نقل قول
ارسال پاسخ
  
پرش به انجمن :